lauantai 6. syyskuuta 2014

9. pitkästä aikaa!

Mulla ei ole kauheasti näin koulun alettua ole jäänyt aikaa postailla, eikä plajoa kyllä muuhunkaan. olen ottanut tämän vuoden tavoitteeksi panostaa kouluun enemmän ja nostaa numeroita, mutta olen tehnyt saman lupauksen monena muunakin vuonna, mutta joka kerta se panostus on sitten vähän hiipunut...aina pitää yrittää!




Arskalta koitan saada vähän kesämahaa pois, vaikka ei sillä koskaan ole laidunkauden aikana tullutkaan ihan hirveästi liikakiloja, mutta saisi poika kyllä vähän solakammassa kunnossa olla! Ollaan tehty paljon eteen alas- työskentelyä kaikissa askellajeissa, ollaan myös yritetty hakea laukkaan vähän hitaampaa tempoa, sekä rentoutta, koska Arska tulee laukassa helposti kuuroksi ja rupeaa vain juoksemaan eikä polje laukkaa hyvin!



värjättiin äitin kanssa jokunen aika sitten mulle liukuvärjäys hiuksiin, mulla on ollut pari kertaa aikaisemminkin samanlainen värjäys mutta se on sitten haalistunut pois niin nopeasti, varsinkin kesäisin mun hiukset aina vaalenee todella paljon, blondi kun olen! Tykkään itse kyllä todella paljon!


Alma viime syksynä!
Syksy, yksi mun lempivuodenajoista, kuluu hyvää vauhtia, täytyy nyt vielä nauttia ennenkuin tulee taas kurakelit





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!