sunnuntai 28. syyskuuta 2014

12. neljä vuotta yhdessä!

Ihan uskomatonta! Torstaina 25.9 tuli tasan neljä vuotta siistä kun Arska tuli meille! Ihan kuin kaikki olisi tapahtunut eilen, muistan vieläkin kun  lähdettiin heti lähdettiin heti ratsastustunnilta päästyäni ajamaan tallille odottelemaan ponin saapumista. Pian traileri ajoi pihaan ja kopista paljastui pieni ja karvainen poni, Arska oli silloin 21.v. Edelliset omistajat päästivät ponin irti tarhaan, Arska meni juoksi heti katsomaan naapuritallin hevosia, jotka oli ihan ihmeissään Arskasta! Kannettiin varusteet, ruuat yms. sisään ja juteltiin ja  vielä hetki Arskasta.

Kun istuin maassa katselemassa Arskaa, en voinut muutakuin itkeä, olin maailman onnellisin tyttö ja olen vieläkin!   



Kuvat koeratsastuksesta on varmaan hävinny vanhan koneen mukana, tää oli vanhin kuva minkä löysin äitin facebookista... ekoja ratsastuksia, 

ensimmäinen talvi








       "ja mitä sydämeen tulee, 
sulla on aina paikka siellä,
sitä ei vaan viedä"

Aste- Only One


Tän neljän vuoden aikana on ponille ja mulle sattunut kaikenlaista, mutta vain yhden kerran ollaan
tarvittu eläinlääkäriä katsomaan Arskan silmää, mutta silloinkin vain kysessä oli lievä silmä
tulehdus. Mä oon sitten tarvinnut lääkäriä vähän useemmin putoillessani ponin selästä milloin 
mitenkin päin!



Ollaan myös kehitytty tästä:



tähän:




maailman tärkein kameli


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!