sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

#6 blogin muodonmuutos ja minä kuvauskohteena

Tänään blogissa on tapahtunut oikea muodonmuutos, uusi värimaailma, uusi banneri ja uudet fontit. Olen kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen, välillä pitää kokeilla jotain erilaista, eikö vain?

blogin postaukset ovatkin nyt painottuneet pelkästään kuvapostauksiin hups!, voin luvata, että tämä tulee olemaan viimeinen kuvapostaus hetkeen, ettette tapa silmiänne katsomalla mun surkealaatusia kuvia :D Mulle tuli toissapäivänä vain yhtäkkiä sellainen tunne, että nyt on pakko ottaa musta kuvia, sain suostuteltua siskon kameran taakse, apuna hänella oli kamerajalka ja automaattitarkennus. Mun mielestä osa kuvista ainakin on ihan onnistuneita ja yhden niistä laitoinkin jo instagramiin.


laitoin kuvat kollaasiksi, koska niissä olisi ollut muuten niin paljon rajattavaa


MIKÄ ON TEIDÄN MIELESTÄNNE ONNISTUNEIN KUVA? ENTÄ MITÄ TYKKÄÄTTE BLOGIN MUODONMUUTOKSESTA?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!