torstai 29. toukokuuta 2014

#4 kuvia + muuta

Viimeisiä päiviä viedään ala-asteen osalta, mulla ainakin on tosi haikeet fiilikset ja varmasti itku tulee lauantaisessa kevätjuhlassa, enkä varmasti ole ainoa, mutta toisaalta oon tosi ilonen siitä, että oon läpäisyyt nää kuusi vuotta sujuvasti, ilman suurempia ongelmia :) Onneksi saatiin yläasteelle tosi kivat luokat, tai ainakin mun luokka on tosi kiva. Ollaan nyt 3 vuotta oltu yhdessä ton ala-asteen luokan kanssa ja ne kaikki luokkalaiset on mulle ihan tosi tosi tärkeitä: niiden kanssa oon viettäny mun elämäni iloisimmat, surullisimmat ja hulluimmat päivät, joita en unohda koskaan!










Oon nyt taas innostunut tekemään youtubeen mun kanavalle videoita, mutta mulla ei ole oikeen muuta videonmuokkausohjelmaa kuin Movie Maker, joka ei tosiaankaan ole kovin ihmeellinen, enkä Saa sillä tehtyä muutakuin kuvavideoita, koska kyseien ohjelma ei anna mun liittä videoklippejä videon käsikirjoitukseen. Mun kanavan löytää youtubesta nimellä aline

Eli kertokaa mulle helppokäyttöisiä ja ILMAISIA videonmuokkausohjelmia, mistä teillä on kokemusta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!